This store requires javascript to be enabled for some features to work correctly.

+5000 glade danske kunder 🇩🇰

100% Tilfredshedsgaranti

Som en del af vores kundetilfredshedspolitik, tilbyder vi hos Waxday en 100% tilfredshedsgaranti, hvilket betyder at du den første måned som kunde kan få dine penge refunderet, hvis produktet ikke lever op til dine forventninger. 

Vi ved at det vigtigste for vores forretning er vores kunder, og derfor er vi fast besluttet på at få ekstra sved på panden for at alle vores kunder får den bedst mulige oplevelse med vores produkter. 

Har du lyst til at blive klogere på hvad vores 100% tilfredshedsgaranti betyder for dig, så kan du læse med her, hvor vi uddyber hvad denne garanti indebærer.

100% tilfredshedsgaranti - Hvad betyder det?

Vi er utrolig taknemmelig for den tillid, som i viser os, ved at vælge os som jeres foretrukne hårfjerningsprodukt. Derfor vil vi også gerne give vores tillid til jer. Dette gør vi ved at give jer muligheden for at prøve vores produkter, og hvis du er en af de få, der ikke kan få produktet til at fungere, så kan du sende dit startsæt retur til os og få pengene retur for dit køb.

Vores tilfredshedsgaranti dækker en perlevarmer samt 2 voksposer + tilhørende påføringspinde for 2 voksposer. Dette er den mængde, vi vurderer er tiltrækkelig for at give vores effektive og skånsomme hårfjerningsprodukt et acceptabelt forsøg. I tilfælde af du benytter mere end dette eller du har valgt at beholde nogle af produkterne i et startsæt (eksempelvis aloe vera gel) eller nogle af de udbrugte varer er beskadiget under returforsendelsen, vil disse varer blive modberegnet til normalprisen, som hvis man havde købt disse enkeltvis.

Hvorfor gør vi det?

Vi står 100% indenfor vores produkt og vores værdier om, at vi kun ønsker glade kunder i vores forretning. Derfor ønsker vi ikke at nogle af vores kunder skal have en dårlig oplevelse med vores produkt. 

Selvom vores største passion er at skabe et produkt som ikke bare er effektivt, men som samtidig skåner og plejer din hud, så kan vi ikke komme udenom at der vil være få af vores kunder, som stadig kan have problemer med allergi, selvom vi har gjort alt for at gøre vores Premium Beans allergivenlige (læs mere om det her). Disse kunder som gav os chancen, vil vi gerne give vores tillid tilbage og tage hånd om deres brugte produkter. 

Det vigtigste for os, er at alle vores kunder ikke føler sig snydt, og derfor kan de blot sende produkterne retur og få alle pengene refunderet. 

Hvordan fungerer det så?

Med vores 100% tilfredshedsgaranti kan du den første måned efter du har modtaget dine produkter altid returnere dine varer og få dine penge retur - også selvom produkterne er brugte. 

Vi forventer selvfølgelig at du har givet vores produkter en fair chance, før du vurderer, at produkter ikke er egnet til din hårfjerningsrutine.

Det eneste du skal gøre for at gøre brug af dine 100% tilfredshedsgaranti, er at følge anvisningen på vores returneringsside.

Er du klar til at komme igang med Waxday hårfjerning?

Start din Waxday-rejse i dag